سرزمین تیزهوش ها

  • ۰
  • ۰

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فارس، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره فعالیت موسسات علمی آزاد و زبان در پایتخت اظهار کرد: در حال حاضر حدود 1050 موسسه علمی آزاد و زبان در تهران مجوز دارند البته تعداد زیادی نیز موسسه آزاد غیرمجاز داریم.

وی با اشاره به شکایت از موسسات آزاد غیرمجاز، ادامه داد: از موسسات غیر مجاز آزاد شکایت می‌کنیم و یکی یکی درهای این موسسات را می‌بندیم و به طور کلی ماهیانه 3 تا 4 شکایت از موسسات آزاد غیرمجاز وجود دارد.

باقری در پاسخ به این پرسش که «شناسایی موسسات غیرمجاز چگونه انجام می‌شود؟»، گفت: بازدید و نظارت داریم ضمن اینکه خانواده‌ها نیز اعلام می‌کنند؛ همچنین موسسات مجوزدار نیز این گونه موسسات غیرمجاز را به ما اطلاع می‌دهند.

وی از ابلاغ بخشنامه ممنوعیت برگزاری آزمون در دوره ابتدایی از سوی موسسات علمی آزاد خبر داد، اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه، برگزاری هر گونه آزمون از سوی این موسسات برای دانش‌آموزان ابتدایی ممنوع است و در صورتی که چنین موضوعی مشاهده شود، مجوز این موسسات لغو خواهد شد.

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس

  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • سرزمین تیزهوش ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی