سرزمین تیزهوش ها

  • ۰
  • ۰

به گزارش تیزلند، به نقل از خبرگزاری فارس، حیدر تورانی سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی  درباره وضعیت چاپ کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اظهار کرد: امسال کتاب‌های پایه دوازدهم جدیدالتالیف است که تقریبا کار تالیف 95 درصد کتب نظری و فنی‌وحرفه‌ای انجام شده است و تلاش داریم مابقی نیز تا 15 مرداد ماه پایان یابد.

وی با بیان اینکه 6 کتاب در پایه دوازدهم جدید‌التالیف است، گفت: از جمله عناوین دروس تحولی در دوره‌های تحصیلی شامل «تفکر و پژوهش» پایه ششم، «تفکر و سبک زندگی» پایه‌های هفتم و هشتم، «کار و فناوری» پایه‌های ششم، هفتم، هشتم و نهم، «تفکر و سواد رسانه‌ای» پایه های دهم و یازدهم، «هنر» پایه‌های دهم و یازدهم و «کارگاه کارآفرینی و تولید» پایه‌های دهم و یازدهم است.

تورانی ادامه داد: از دیگر دروس تحولی می‌توان به «انسان و محیط زیست» پایه یازدهم، «سلامت و بهداشت» پایه دوازدهم، «مدیریت خانواده و سبک زندگی» پایه دوازدهم، «مطالعات فرهنگی» پایه یازدهم رشته علوم و معارف اسلامی و پایه دوازدهم رشته ادبیات و علوم انسانی و «جریان شناسی اندیشه‌های معاصر» پایه دوازدهم رشته علوم و معارف اشاره کرد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید بیش از 1200 عنوان کتاب درسی در تیراژ 140 میلیون جلد بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود که کتب دوره متوسطه از نیمه دوم شهریور ماه از طریق کتابفروشی‌ها و مابقی پایه از طریق مدارس در اول مهر توزیع خواهد شد.

  • ۹۷/۰۵/۱۸
  • سرزمین تیزهوش ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی