سرزمین تیزهوش ها

  • ۰
  • ۰

به گزارش تیزلند، به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، شهنازکریمی در مورد روند اجرای طرح جهش تحصیلی و جزییات شرکت متقاضیان در این طرح اظهار کرد: سامانه برای ثبت نام این طرح و نوبت گیری از اول خردادماه فعال می شود .

وی ادامه داد: دستورالعمل جهش تحصیلی برای دانش آموزان نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و دانش آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند برای پایه های اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم اقدام کنند .

رییس آموزش و پرورش استثنایی تهران تصریح کرد: امسال طرح جهش دانش آموزان در سزطح گسترده تری به طور سامانه ای اجرا خواهد شد همچنین امکان جهش تحصیلی برای پایه اول به سوم محقق شده است .

کریمی عنوان کرد: دستورالعمل این طرح از سوی اداره کل آموزش استثنایی ابلاغ شده و آماده اجرای طرح از مهلت مقرر است .

وی یادآور شد: متقاضیان این طرح بعد ازمراجعه به مدرسه و از این طریق برای نوبت گیری در سامانه اقدام می کنند که بعد از نوبت گیری درتاریخ اعلام شده و زمان مقرر برای تست هوش مراجعه کرده سپس درصورت تایید شرایط شهریور ماه آزمون پایه مربوطه از آنها گرفته می شود .

 

  • ۹۶/۰۳/۰۱
  • سرزمین تیزهوش ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی