سرزمین تیزهوش ها

  • ۰
  • ۰

به گزارش تیزلند، به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا مهدی رشیدی جهان افزود: از آنجایی که دانش آموزان بعنوان نیروهای بالقوه علمی وفنی، آینده سازان کشور و عناصر تعیین کننده در رشد و بالندگی جامعه شناخته می‌شوند و در آینده با ورود به رشته‌های تحصیلی دانشگاهی نقش عمده‌ای در پیشرفت‌های علمی –پژوهشی کشور خواهند داشت، شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی، سازماندهی، پرورش و هدایت آنها در این مسیر می‌تواند سرمایه گذاری هوشمندانه‌ای در جهت ساخت میهن عزیزمان باشد.

دبیر علمی جشنواره ابن سینا اذعان داشت: در همین راستا کارشناسان ما با هدف ایجاد علاقه و انگیزه و فراهم آوردن بستری مناسب به منظور  پرورش خلاقیت ، نوآوری و ابتکار عمل دانش آموزان در زمینه های مختلف پژوهشی و همچنین کاربردی نمودن مباحث تئوریک علمی، در نظر دارد، همانند سال گذشته دومین جشنواره دانش آموزی علوم و فناوری ابن سینا را در سال تحصیلی 96-955 برگزار نماید.

وی تشریح کرد: از اهداف این جشنواره می‌توان به ترویج روحیه و فرهنگ پژوهش در دانش آموزان وآشناسازی دانش آموزان با فضای کسب و کار و روش های کاربردی ساختن علوم مختلف و همینطور ارتقاء سواد اقتصادی در دانش آموزان و آشنا ساختن آنها با اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد.

مهدی رشیدی جهان خاطر نشان کرد: دانش آموزان پس از یک سال تلاش و طراحی و آماده سازی پروژه‌های مختلف در محورهای 4 گانه جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در این رویداد جذاب علمی شرکت کردند تا علاوه بر حضور در یک رقابت علمی و جذاب ،تجربه‌های گرانقدری را در  موضوعات مختلف علمی کسب کنند.

وی در پایان افزود: از همه عزیزان کمیته علمی و اجرایی و کارگروه‌های تخصصی مختلف که در یک فرآیند4 ماهه زحمات بسیاری کشیده اند قدردانی و تشکر می‌نمایم و در راستای فرمایش رهبری در سال اقتصاد مقاوتی تولید و اشتغال دانش آموزان را از این سنین برای این مهم آماده نماییم و امیدوارهستم بتوان گامی هر چند کوچک در راستای آبادانی کشور و رشد علمی فرزندان این مرز و بوم برداشته شود و زمینه‌های کارآفرینی را در نوجوانان فراهم آورد .

  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • سرزمین تیزهوش ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی