سرزمین تیزهوش ها

  • ۰
  • ۰

به گزارش تیزلند، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رسول عمادی رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش ؛ پیرامون وضعیت برگزاری امتحانات نهایی اظهار داشت: امتحانات نهایی از چهارم تا 25 دی ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه درسی برای امتحانات نهایی است و سایر امتحانات داخلی طبق برنامه‌ ریزی هر استان بوده و بازه زمانی توسط هر منطقه اعلام می شود.

رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش بیان کرد: اعلام نتایج امتحانات یک هفته الی ده روز پس از روز پایان امتحانات اعلام می شود.

عمادی در خصوص وضعیت امنیت امتحانات نهایی اظهار داشت: با توجه به پیگیری های انجام شده امتحانات در نهایت صحت و امنیت برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: درنظر داریم تا در امتحانات نهایی نوبت دوم سازوکارهای جدیدی برای امنیت بیشتر امتحانات اتخاذ شود و اکنون درحال پیگیری این موضوع هستیم.

رییس سازمان سنجش پیرامون تاثیر امتحانات در کنکور گفت: این مساله برای کنکور 96 طبق شرایط در نظر گرفته شده برای کنکور 95 اعمال می‌شود به گونه‌ای که تاثیر مثبت معدل 25 درصد مثبت برای سوم متوسطه و 5 درصد برای دوره پیش دانشگاهی لحاظ می‌شود.

 

منبع دریافت این مطلب : باشگاه خبرنگاران جوان


  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • سرزمین تیزهوش ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی