این کتاب میتواند به همه فراگیران از هر گروه سنی یاری رساند تا تواناییها و تمایلات فکری خویش را بشناسند و از این رو، به یادگیری خویش عمق بیشتری بخشند. از طرف دیگر، این کتاب با معرفی شیوه حل خلاقانه مسئله و ارائه راهکارهایی برای غلبه بر موانع ذهنی، خوانندگان را یاری میدهد تا متفکران بهتری برای دنیای جدید باشند. متفکرانی که بتوانند خلاقیت را با تفکر تحلیلی درهم آمیزند و در تیمهای کاری ارتباط موثر برقرار کنند.
کتاب «تفکر خلاق و حل خلاقانه مسائل» به نوشته ی خانم ها لیلی محمدحسین و خیری بیگم حائری زاده ،با موضوع تعلیم و تربیت توسط نشر نی منتشر و روانه بازار شده است.

بخشی از این کتاب را با هم می خوانیم:
درآینده بیسواد کسی نیست که نتواند بخواند؛ بلکه کسی است که یاد نگرفته است که چگونه یاد بگیرد.
طبق نظریه سبکهای یادگیری: میزان یادگیری افراد بیش از هوش، به سبک خاص یادگیری آنها بستگی دارد. بنابراین معلمان باید روشهای آموزشی خود را به گونهای طراحی کنند که انواع سبکهای یادگیری را تحت پوشش قرار دهد.
در آموزشهای رسمی، معمولاً از تمام توانائیهای مغز (مخصوصاً توانائیهای خلاقانه) استفاده نمیشود.
سیستمهای آموزشی سنتی، با توجه به تغییر و تحولات در دنیائی که مسائلش دشوار و پیچیده است؛ بسیار کند و پرزحمت است و کارآئی چندانی ندارد.
کلمات کلیدی : کتاب های روانشناسی | خرید کتاب های روانشناسی| کتاب های تعلیم و تربیت | خرید اینترنتی کتاب | روانشناسی کودک و نوجوان | روانشناسی
- ۹۵/۰۸/۱۷