سرزمین تیزهوش ها

  • ۰
  • ۰

 یکشنبه 7 اردیبهشت 1393

بهرام سلیمانیان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آموزش وپرورش پانا گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از طریق وزارتی به صورت مشارکتی و داوطلبانه برگزار می شود.

وی افزود: این المپیاد در 30 درصد مدارس استان برگزارمی شود که امروز دبیرستان پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی بجنورد به صورت پایلوت انتخاب شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در گذشته برنامه ها در مدارس بیشتر در پشت درهای بسته برگزار می شد گفت: برگزاری این المپیاد،بیشتر جنبه مشارکت همگانی از جمله اولیاء دانش آموزان ، مسئولان ، همکاران غیرواحد تربیت بدنی و دانش آموزان است.

سلیمانیان هدف برگزاری مراسم المپیاد را گره زدن باورهای فرهنگی، اجتماعی واخلاقی با فعالیت های تربیت بدنی و بهداشتی هر منطقه ذکرکرد.

وی گفت: در اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی با هم به رقابت می پردازند و در قالب آن به بازیهای بومی و محلی نیز پرداخته می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهارداشت : نگاه عمده در اجرای این طرح شناسایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف ورزشی است که از آموزش های لازم برخوردار خواهند شد و به مسابقات کشوری نیز راه خواهند یافت

 کلمات کلیدی مطلب: اداره کل آموزش و پرورش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی